10.1.12

Sales

O corpiño que Deus e as calorías déronme non é carne de egoblog, pero iso non quita que fale de roupa. Nou, nou, nooou (léase estilo Amy Winehouse, grazas).
A economía non está bollante, e os meus problemas de visión, factura telefónica e inconformidade cos regalos de Nadal fixéronme gastar os cartos noutras cousas, polo que realmente non vou comprar nada nestas datas de locura textil patrocinadas por Amancio Ortega. Ao que adoro e mándolle un saúdo dende a miña humilde morada.
A miña carta a Papá Nöel/Reis Magos consiste nunha presentación PDF que lle mando por email á miña nai e que logo ela manda a quen lle corresponda, porque como todo o mundo sabe, ata que ti teñas a túa propia prole, non sabes a dirección de Papá Nöel/Reis Magos.
Coma debaixo da miña árbore non había prácticamente nada do que pedín, deixo aquí o que compraría se a miña economía fora boa. E se estivese nas tendas, porque, madremía, hai cousas aí que eu non vin na miña vida! Ni nesta nin na anterior.
As fotos son literalmente o PDF, por eso o dos prezos e nombres das cousas.

El cuerpecito que Dios y las calorías me han dado no es carne de egoblog, pero esto no quita que hable de ropa. Nou, nou, noooou (léase estilo Amy Winehouse, gracias).
La economía no está bollante, y mis problemas de visión, factura telefónica e inconformidad con los regalos de Navidad me hicieron gastar los cuartos en otras cosas, por lo que realmente no voy a comprar nada en estas fechas de locura textil patrocinadas por Amancio Ortega. Al cual adoro y le mando un saludo desde mi humilde morada.
Mi carta a Papá Nöel/Reyes Magos consiste en una presentación PDF que le mando a mi madre via mail y que luego ella manda a quien le corresponda, porque como todo el mundo sabe, hasta que tengas tu propia prole, no sabes la dirección de Papá Nöel/Reyes Magos.
Como debajo de mi árbol no había prácticamente nada de lo que pedí, dejo aquí lo que me compraría si la economía fuera buena. Y si estuviese en las tiendas, porque, madremia, hay cosas que yo no he visto en mi vida! Ni en esta ni en la anterior. 
Las fotos son literalmente el PDF, por eso lo de los precios y los nombres de las cosas.

The body God and Calories gave me is not for an egoblog, but that doesn't mean I'm not gonna write about clothes. No, no, no (Amy Winehouse's style).
The economy is not in a good shape, and my vision problems, telephone bill and dissatisfaction with the Christmas presents made me spend my money in other things, so I'm not gonna buy anything in these days of clothing madness sponsored by Amancio Ortega. Whom I adore and I send a greeting from my humble abode.
My letter to Santa Claus/Three Magic Kings is a PDF presentation that I send to my mother via email and then she sends it to whoever needs it, because as everyone knows, until you have your own offspring, you don't know the address of Santa Claus/Three Magic Kings.
Underneath my Xmas tree, there wasn't a lot of the things that I asked for, so I'm gonna leave here all the things I would buy if I had the money. And if they were in the stores, because, Good Lord, there are things there that I haven't seen in my whole life! Neither this life nor the previous one.
The pics are literally the PDF presentation.











  
Debería cambiarlle o nome ao post e chamarlle 'O que nunca houbo baixo a árbore'?

¿Debería cambiarle el nombre al post y ponerle 'Lo que nunca hubo debajo del árbol'?

Should I change the name of the post and put 'What I never got for Xmas'? 

 Updated!

Pois ao final, non pude resistirme e caín...Pero non moito, eh! Uns tenis de Bimba&Lola a metade de prezo, un diademo reconvertido a colar e dous colares máis, os 3 cousas de Sfera. Isto non pode ser.

Pues al final, no me pude resistir y caí...Pero no mucho, eh! Unas deportivas de Bimba&Lola a mitad de precio, una diadema reconvertida a collar y otros dos collares más, los 3 de Sfera. Esto no puede ser.

Finally, I couldn't resist and I bought somethings...but not  a lot! Just some sneakers from Bimba&Lola, they were half price, a headband reconverted into a necklace and two more necklaces, all of them from Sfera. This is not gonna happen again.

 

No hay comentarios: